Klistra in texter från ett dokument
Forum > Mugglarportalen > Klistra in texter från ett dokument
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Så himla jobbigt när jag har en text i Page eller OpenOffice och ska klistra in den här. Texten blir ju alldeles konstig så måste fixa en massa. Jag vet inte hur jag ska förklara xD Men går det liksom inte att fixa? :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 21:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Så himla jobbigt när jag har en text i Page eller OpenOffice och ska klistra in den här. Texten blir ju alldeles konstig så måste fixa en massa. Jag vet inte hur jag ska förklara xD Men går det liksom inte att fixa? :s För mig blir det inte så? Det enda som händer är att styckeindelningen inte blir med, så att man måste "stycka" igen efter att man har klistrat in det. + att fet text, kursiv text och sånt där inte hänger med. Men det är ganska förståeligt eftersom att hemsidor och dokument inte innhåller samma format och html.
2 jun, 2012 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Men det blir typ konstigt när man skriver en fanfic och när folk pratar då man har gjort "text."
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 21:31 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Men det blir typ konstigt när man skriver en fanfic och när folk pratar då man har gjort "text." Jaha ;s Har aldrig upplevt det.
2 jun, 2012 21:50 |
Forum > Mugglarportalen > Klistra in texter från ett dokument
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen