Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The making of Harry Potter

Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter

1 2 3 4
Användare Inlägg
Ella/Ron
Elev

Avatar


Utanför London har Warner Bros byggt upp en studio där man kan komma och titta på hur det såg ut när dom spelade in HP filmerna!!! Det var det coolaste jag gjort i hela mitt liv!!! Har någon mer varit där?

qqqaqqNah

2 jun, 2012 18:18

Borttagen

Avatar


Jag var där i april, it was beyond awesome!!!! ♥

2 jun, 2012 18:19

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Ella/Ron:
Utanför London har Warner Bros byggt upp en studio där man kan komma och titta på hur det såg ut när dom spelade in HP filmerna!!! Det var det coolaste jag gjort i hela mitt liv!!! Har någon mer varit där?

Nej, men jag VILL!

2 jun, 2012 18:19

blablablaa
Elev

Avatar


Var där för snart tre veckor sen! Det känns dock som igår eller något.. SÅ AWESOMEEEEE ♥ ♥ ♥

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

2 jun, 2012 18:33

Borttagen

Avatar


Ska dit i sommar, Augusti! Lääängtar!

2 jun, 2012 18:34

Ella/Ron
Elev

Avatar


Det var sjukt coolt speciellt (hoppas det inte gör nåt att jag avslöjar liiiite) diagongränden, stora salen, privet drive och nattbussen

qqqaqqNah

2 jun, 2012 19:09

Filifjonkan
Elev

Avatar


Såg massa reklam om att det skulle komma när jag var i london!

evak forever.

2 jun, 2012 19:49

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit!

by my heel, i care not

3 jun, 2012 11:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit!


Inte riktigt, WWoHP är en nöjespark. Harry Potter studio touren är som ett slags museum med massa kulisser från HP filmerna.

Själv ska jag till studio touren nu i höst och jag ska börja spara nästa år för att åka till WWoHP! ♥
_________________________________________
Pigfarts is real!

3 jun, 2012 12:01

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit!


Inte riktigt, WWoHP är en nöjespark. Harry Potter studio touren är som ett slags museum med massa kulisser från HP filmerna.

Själv ska jag till studio touren nu i höst och jag ska börja spara nästa år för att åka till WWoHP! ♥


Okej, det låter coolt i alla fall, fast jag vill helst av allt till WWoHP

by my heel, i care not

3 jun, 2012 12:03

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.