The making of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Utanför London har Warner Bros byggt upp en studio där man kan komma och titta på hur det såg ut när dom spelade in HP filmerna!!! Det var det coolaste jag gjort i hela mitt liv!!! Har någon mer varit där?
qqqaqqNah 2 jun, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag var där i april, it was beyond awesome!!!! ♥
2 jun, 2012 18:19 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Utanför London har Warner Bros byggt upp en studio där man kan komma och titta på hur det såg ut när dom spelade in HP filmerna!!! Det var det coolaste jag gjort i hela mitt liv!!! Har någon mer varit där? Nej, men jag VILL! 2 jun, 2012 18:19 |
|
blablablaa
Elev |
Var där för snart tre veckor sen! Det känns dock som igår eller något.. SÅ AWESOMEEEEE ♥ ♥ ♥
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 2 jun, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Ska dit i sommar, Augusti!
2 jun, 2012 18:34 |
|
Ella/Ron
Elev |
Det var sjukt coolt speciellt (hoppas det inte gör nåt att jag avslöjar liiiite) diagongränden, stora salen, privet drive och nattbussen
qqqaqqNah 2 jun, 2012 19:09 |
|
Filifjonkan
Elev |
Såg massa reklam om att det skulle komma när jag var i london!
evak forever. 2 jun, 2012 19:49 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit!
by my heel, i care not 3 jun, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit! Inte riktigt, WWoHP är en nöjespark. Harry Potter studio touren är som ett slags museum med massa kulisser från HP filmerna. Själv ska jag till studio touren nu i höst och jag ska börja spara nästa år för att åka till WWoHP! ♥ _________________________________________ Pigfarts is real! 3 jun, 2012 12:01 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheHeirOfSlytherin: Vad heter stället? Är det samma som Wizarding World of Harry Potter i Orlando? För i så fall måste jag dit! Inte riktigt, WWoHP är en nöjespark. Harry Potter studio touren är som ett slags museum med massa kulisser från HP filmerna. Själv ska jag till studio touren nu i höst och jag ska börja spara nästa år för att åka till WWoHP! ♥ Okej, det låter coolt i alla fall, fast jag vill helst av allt till WWoHP by my heel, i care not 3 jun, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen