Mugglis-App!
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-App!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jossan
Elev |
Jag tycker det hade varit HELT UNDERBART med en Mugglis-app för iphone och android!
Den ska ju ha samma koncept som hemsidan och kanske om ni får in spelen i appen också så hade det varit ännu bättre. Självklart förstår jag att det är svårt att lösa och det är inte världen enklaste sak att göra men ni kan ta tillfället i akt och få in lite pengar. Nu talar jag ju bara för mig själv men jag hade gärna gett 7-25 kr för en mugglisapp! BARA EN IDÈ!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 2 jun, 2012 16:06 |
|
pardus
Elev |
Jag har också tänkt den iden jättemånga gånger, då jag faktiskt mest är inne på mobilen. Det hade varit underbart!
Jag hade också varit beredd at betala en slant! We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 2 jun, 2012 16:09 |
|
expelliarmus
Elev |
2 jun, 2012 16:09 |
|
PotterHunger
Elev |
Yey, vilken awesome idé!
Läs min profil för info... 2 jun, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Vilken supermegadundersuperbra idé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 jun, 2012 16:57 |
|
ginnyw123
Elev |
2 jun, 2012 18:09 |
|
JosefinFini
Elev |
2 jun, 2012 18:11 |
|
Jossan
Elev |
Om vi är tillräckligt många som tycker om idéen kanske "staffen" kommer överväga det!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 2 jun, 2012 19:01 |
|
LauraTree
Elev |
Jag tycker det vore AWESOME!
2 jun, 2012 19:07 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas det fixas en sådan. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 19:44 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-App!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen