Profilbildshistoria
Forum > Mugglarportalen > Profilbildshistoria
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag tänkte att man kunde lägga ut de profilbilder man haft, eller bara några om man haft för många. I alla fall jag tror att det här är alla mina:
![]() Om det redan finns en sån här tråd så är det bara att låsa den här. ~MY TUMBLR~ 1 jun, 2012 16:07 |
|
Hermia
Elev |
Jag har haft dessa:
förutom den första man har Once a MADling, always a MADling 1 jun, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Jag har bara haft en innan den jag har nu, denna:
![]() Hittills verkar jag ha tidiga 1900-talskändisar som tema! Harpo Marx och Josephine Baker. Får se om jag fortsätter på det. Hermia: Du får ladda upp bilderna på t ex tinypic eller liknande sida innan du postar dem i forumet, annars kan ingen annan se dem! 6 jun, 2012 23:38 |
|
Ms.Markus
Elev |
7 jun, 2012 08:50 |
|
Afturelding
Elev |
Nu blir jag osäker... jag tror att jag bara haft denna! Men det kan ju inte stämma... klänningen är sydd i februari. Vad kan jag ha haft innan?
![]() ![]()
7 jun, 2012 11:24 |
|
BlodigaBaronen
Elev |
Under min korta tid så har jag bara hunnit med att ha denna.
Med sanningen som vapen. Vill ni ha svar på det jag skriver så skickar ni ett pm eller citerar mig i tråden. 7 jun, 2012 12:44 |
Forum > Mugglarportalen > Profilbildshistoria
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen