Vad tycker ni om Mugglar portalen
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hulle11
Elev |
Jag undrar vad ni tycker om Mugglar portalen. Jag tycker det äger!
31 maj, 2012 17:13 |
|
Love Luna
Elev |
Den äger sååååååååååååååååå hårt Mugglis
Det borde finas en smilis Dobby och ett choklad kort med Dobby även han inte är en trolkar. ![]()
31 maj, 2012 17:21 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Jag älskar mugglis!! Det är kul att höra hur andra Hp-älskare tycker om olika skaer!!
31 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Man känner sig hemma.
31 maj, 2012 17:23 |
|
96hpevanescence
Elev |
Bästa som finns!!! ♥ Alla fina människor, spännande diskusioner, grymma fan-fics... VAd mer kan man önska sig?
31 maj, 2012 17:42 |
|
LauraTree
Elev |
Världens bästa sida!
31 maj, 2012 17:45 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Awesome!!!
by my heel, i care not 31 maj, 2012 18:09 |
|
Flour Delacor
Elev |
Det är kuul!
31 maj, 2012 18:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Mjo... det är kul att hitta andra HP-fans än min bästa vän, haha.
Dessutom är ju frågesporten excellent!
31 maj, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Mitt liv består av Hp och Mugglis så hur skulle jag inte gilla det med 8400 inlägg skrivna xD
31 maj, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen