Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bönor och kort

Forum > Mugglarportalen > Bönor och kort

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snälla kan ni göra så att man kan se sina bönor och kort även efter man köpt dem?

31 maj, 2012 15:22

Li
Biträdande rektor

Avatar


Det kan man dubbelklicka på asken och bönpåsen på ditt info, alternativt högerklicka och välj öppna i ny flik om inte dubbelklickningen fungerar

without something there is no nothing

31 maj, 2012 15:41

Borttagen

Avatar


Okej tack

31 maj, 2012 19:15

Forum > Mugglarportalen > Bönor och kort

Du får inte svara på den här tråden.