SORLIGASTE SCENEN I HP???
Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dumble
Elev |
Vilken scen tycker ni är sorligast i hp???
Jag tycker verkligen att scenen där George dog är sorligast, HAN ÄR MIN IDOL!!! 30 maj, 2012 19:42 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Hmm... Svårt att säga, kanske när Harry offrar sig och går till skogen? Den tycker jag är sorgligast i boken i alla fall.
30 maj, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt...
30 maj, 2012 19:48 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Borttagen: När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt... Åhh Dobbys död :'O Och halva sista filmen :'( 30 maj, 2012 19:50 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
När Voldemort, Bellatrix och Fred dör
by my heel, i care not 30 maj, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Snapes minnen, utan tvekan.
30 maj, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pygmepuffen: Skrivet av Borttagen: När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt... Åhh Dobbys död :'O Och halva sista filmen :'( Sista filmen var så sjukt sorglig </3 Typ alla dör ju :c 30 maj, 2012 19:57 |
|
Pygmepuffen
Elev |
30 maj, 2012 19:57 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: Har blivit helt nostalisk alá Dobby så kommer nog inte sörja Bellatrix på ett tag. Eller voldemort Jag tyckte att också att det var skit att Bellatrix dödade Dobby, men jag kan inte hata henne by my heel, i care not 30 maj, 2012 19:58 |
|
Killer Queen
Elev |
När Snape kramar om en död Lily, Remus och Tonks, hand i hand, döda. Och Weasley-familjen runt döda Fred :'(
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 30 maj, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen