Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)

Forum > Harry Potter > Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar

+4


http://www.the-leaky-cauldron.org/2012/5/25/new-harry-potter-kinect-video-game

''Warner Bros. and Interactive Entertainment plan to release a Harry Potter game for xBox360's interactive Kinect. The new Harry Potter game will encompas all eight movies/seven books of Harry's journey. For the first time, players can join Harry in his quest to defeat Voldemort by playing different characters. Kinect allows you to duel using physical motion and audio recognition by yelling out the name of spells. Do to Kinects intelligent scanning technology, fans can even scan their own faces into the game and dual along side Harry as an animated version of themselves. This feature also allows fan's to experience chosing a wand and getting sorted as their own personal character. GameZone reports:


"Harry Potter for Kinect will engage Harry Potter fans old and new by bringing them into the wizarding world as truly active participants," said Samantha Ryan, Senior Vice President of Production and Development at Warner Bros. Interactive. "Kids and parents will enjoy recreating their favorite Harry Potter adventures, from flying a broomstick in a Quidditch match, to battling pixies and dueling other wizards."


Okay. WOW. Vet inte vad Kinect är och har inte xBox360 men nu vet jag vad jag ska spendera mina sparpengar på! Am I the only one who's REALLY EXCITED?! Det finns en trailer till spelet i sidan jag länkade!

30 maj, 2012 09:26

Borttagen

Avatar


Nu blev man ju lite intresserad... o.o

JAG MÅSTE SKAFFA XBOX!
Det här spelet såg väldigt välgjort ut :3
Jag har spelat De vises sten, Fången från Azkaban och Fenixorden förut, alltså de separata spelen. Men det här är ju en heeelt annan sak.
Det ser grymt awesome ut.

I de andra spelen får man ju göra massa tråkiga uppdrag som inte är med i böckerna, här får man ju exakt följa deras äventyr!

Och med kinect blir det ju bara ännu mer awesome!
Måste helt enkelt haaa!

30 maj, 2012 09:42

Irah
Elev

Avatar


JAG SKA SKAFFA XBOX NU! Måste ha spelet när det kommer ut annars så tror jag att jag dör! nej men jag skulle bli väldigt arg och ledsen. När släpps spelet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

30 maj, 2012 10:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av accioron:
http://www.the-leaky-cauldron.org/2012/5/25/new-harry-potter-kinect-video-game

''Warner Bros. and Interactive Entertainment plan to release a Harry Potter game for xBox360's interactive Kinect. The new Harry Potter game will encompas all eight movies/seven books of Harry's journey. For the first time, players can join Harry in his quest to defeat Voldemort by playing different characters. Kinect allows you to duel using physical motion and audio recognition by yelling out the name of spells. Do to Kinects intelligent scanning technology, fans can even scan their own faces into the game and dual along side Harry as an animated version of themselves. This feature also allows fan's to experience chosing a wand and getting sorted as their own personal character. GameZone reports:


"Harry Potter for Kinect will engage Harry Potter fans old and new by bringing them into the wizarding world as truly active participants," said Samantha Ryan, Senior Vice President of Production and Development at Warner Bros. Interactive. "Kids and parents will enjoy recreating their favorite Harry Potter adventures, from flying a broomstick in a Quidditch match, to battling pixies and dueling other wizards."


Okay. WOW. Vet inte vad Kinect är och har inte xBox360 men nu vet jag vad jag ska spendera mina sparpengar på! Am I the only one who's REALLY EXCITED?! Det finns en trailer till spelet i sidan jag länkade!
Det verkar jätteroligt!
Jag har ju kinect också!

Jag undrar samma sak som Irah!

30 maj, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Verkar väldigt bra! synd bara att jag sparar till en PS3 just nu

30 maj, 2012 19:14

EMELESEL
Elev

Avatar


WOHO! This is my moment! Haha, fast jag har varken kinnect eller Xbox, ps2 finns ju ingenting till heller.
Sirius Black and your kinnect, here I come!

30 maj, 2012 19:23

Borttagen

Avatar


Det verkar sjukt coolt c:
Även fast jag inte kan se trailern ^^

30 maj, 2012 19:23

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det verkar sjukt coolt c:
Även fast jag inte kan se trailern ^^

Inte jag heller

30 maj, 2012 19:24

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Jag har inte xbox så jag hade tänkt köpa något HP spel till Wii istället Men jag håller med om att det verkar sjukt coolt

by my heel, i care not

30 maj, 2012 19:26

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av Irah:
JAG SKA SKAFFA XBOX NU! Måste ha spelet när det kommer ut annars så tror jag att jag dör! nej men jag skulle bli väldigt arg och ledsen. När släpps spelet?


I höst är det enda man vet!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article14900382.ab

HAHA ajdå

31 maj, 2012 00:13

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)

Du får inte svara på den här tråden.