The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
För det första så är det den första fanfiction vi har skrivit så vi vill gärna ha kritik.
Ja, det finns ju hur många som helst sådana här, men sen kom jag på en idé. Vi kan göra ett år när det var kvartssekelkuvnig. Det femtionde året så hade det dubbelt så många deltagare. Om ingen anmäler sig så kan vi göra ett vanligt. Jag och lillaska skriver den här tillsammans. Jag skriver den här själv nu. Jag tror inte jag kommer vara så aktiv, men någon gång så måste man ju prova. Distrikt 1 - Ekkiis - DracoIsMine - Slytherin1234 - Soda Distrikt 2 - Lilla ugglan piggelin - Twix - mine - Emme Lestrange Distrikt 3 - Drake - Nelly1513 - Sovsvampen - Hp-aren Distrikt 4 - PansyParkinson♥ - HannaPanna - Corriiz - EMELESEL Distrikt 5 - Zmaragd - LunaLovegood1 - alba lovegood - nike brons Distrikt 6 - saganda - Lunah~ - Ormtunga - amanda1104 Distrikt 7 - MrsEmmaWeasley - Matilda weasley - -Patronus- - Lucy och Rose Distrikt 8 - Lavender3088 - Alicia Spinnet - MissFniss - miragulz Distrikt 9 - Mikay - AlexZz - Dream - Draconifors Distrikt 10 - Malva Lovegood - Tuva Weasley - cannedcorn - PotterHunger Distrikt 11 - Nymphadora Tonks! - Lupinfan - AlvaRawenclaw - april Distrikt 12 - Piggelin01 - Pygmepuffen - Ronald Weasley - Ingis Anmäl er gärna! Döda Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Du kan också bli sponsor om du vill. Jag tror att vi kommer lotta ut vilka som vinner och dör, men ja vet inte. Glatt hungerspel och må oddsen alltid vara er gynsamma!
28 maj, 2012 14:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-11 kl. 20:13
|
|
Borttagen
|
Jag kan gärna joina! Distrikt 5 eller 2, välj du :3
28 maj, 2012 15:59 |
|
Lily Brown
Elev |
28 maj, 2012 16:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-28 kl. 16:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Jättebra! jag tar distrikt 5 om det är ok? Good! (Mitt med, eftersom att vår lilla älskade Foxface kommer där ifrån ♥) 28 maj, 2012 16:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-28 kl. 16:15
|
|
Borttagen
|
District 4 here!
28 maj, 2012 16:14 |
|
HannaPanna
Elev |
28 maj, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Låter kul
Skulle vilja vara distrikt 8 ____________________________ 28 maj, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Jag joinar distrikt ett!
28 maj, 2012 16:41 |
|
Lily Brown
Elev |
Glömde säga, ni kan skriva en mall om ni vill. Men det kanske inte blir så. Här är mallen:
Namn: Ålder: Distrikt: Styrkor: Svagheter: Historia (Man behöver inte skriva någonting här) :
28 maj, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Jag joinar som distrikt 7
28 maj, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen