Varför? Bara undrar?
Forum > Mugglarportalen > Varför? Bara undrar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
orvar
Elev |
Hej, jag bara undrar varför någon moderator låste tråden "SERIOUS BLACK TILL ASKABAN????" ?
H*n skrev att tråden hade gått för långt, men är inte meningen med ett forum att DISKUTERA? Jag är Orvar och gillar korvar. Kika gärna in på min profil. 27 maj, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Diskussion och personliga påhopp är två väldigt olika saker.
27 maj, 2012 20:53 |
|
orvar
Elev |
Jo, men för dom som ville diskutera borde dom väl få göra det?
Det räckte väl med att säga till alla som gjort påhopp och raderat deras inlägg? Jag är Orvar och gillar korvar. Kika gärna in på min profil. 27 maj, 2012 21:02 |
|
Ida S
Lärare |
Det skrevs saker som bröt mot Mugglarportalens regler, och det blev ingen förbättring även om en prefekt gick in och sa till. Dessutom gick den väldigt off topic.
Det är helt okej att diskutera så länge man kan göra det på en nivå där man inte börjar förolämpa andra medlemmar och begå regelbrott. "we live together, and harry does all the cooking." 27 maj, 2012 21:39 |
Forum > Mugglarportalen > Varför? Bara undrar?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen