Söka brev ^^
Forum > Mugglarportalen > Söka brev ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag hade tyckt det var jätte bra om man hade en sökruta bland breven, precis som man har bland vännerna.
det hade varit jätte praktiskt särskilt när man har många brev och vill ha tag på bara ett. då hade det varit lättare om man kunde söka på ex datum eller namn på den som skickat det, eller namnet på brevet ![]()
26 maj, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
ja det hadde det jag får hur mpånga som helst O_O
26 maj, 2012 12:44 |
|
.Ginny.
Elev |
26 maj, 2012 13:31 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
26 maj, 2012 18:08 |
|
LauraTree
Elev |
26 maj, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag hade tyckt det var jätte bra om man hade en sökruta bland breven, precis som man har bland vännerna. det hade varit jätte praktiskt särskilt när man har många brev och vill ha tag på bara ett. då hade det varit lättare om man kunde söka på ex datum eller namn på den som skickat det, eller namnet på brevet Håller med när man letar efter ett brev så kan man missa det om man har många sidor! 26 maj, 2012 19:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men precis ^^Skrivet av Cara Riddle: Jag hade tyckt det var jätte bra om man hade en sökruta bland breven, precis som man har bland vännerna. det hade varit jätte praktiskt särskilt när man har många brev och vill ha tag på bara ett. då hade det varit lättare om man kunde söka på ex datum eller namn på den som skickat det, eller namnet på brevet Håller med när man letar efter ett brev så kan man missa det om man har många sidor! ![]()
26 maj, 2012 19:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
27 maj, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: aa verkligen det vore jättebra! 27 maj, 2012 16:59 |
|
linnvendela
Elev |
Skulle behöva det såhääääääär mycket...
Jaha. 20 jun, 2012 23:34 |
Forum > Mugglarportalen > Söka brev ^^
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen