På "Sidan 287?" xD
Forum > Mugglarportalen > På "Sidan 287?" xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
På min sida står det att jag är "Elev (På sidan 287)". Jag = Wtf?! Finns den eller är det en bugg? o.O 23 maj, 2012 19:38 |
|
Oskan
Elev |
Det är bara en rank, som alla andra, ingen bugg =)
"May the force be equal to mass times acceleration" 23 maj, 2012 22:27 |
Forum > Mugglarportalen > På "Sidan 287?" xD
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen