Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Pengar

Forum > Mugglarportalen > Pengar

1 2
Användare Inlägg
Veronica1
Elev

Avatar


Hej, jag har spelat och spelat men jag har typ 10 galleoner. Det finns så mycket att köpa men jag har inte råd. Hur tusan kan jag få pengar snabbt till tex en drake, kvast som Nimbus 2001. Alla bra svar uppskattas.

Veronica

23 maj, 2012 18:56

Borttagen

Avatar


Att spela hänga harry är ett bra sätt att snabbt få mycket pengar, iaf för mig. Spelade ihop till en åskvigg relativt fort med tanke på hur dyra dem är.

23 maj, 2012 19:32

Veronica1
Elev

Avatar


wow! har försökt alla spel men jag har just nu en trollstav och 5 galleoner så dom funkar inte så bra för mig.

Veronica

23 maj, 2012 19:39

Borttagen

Avatar


Övning ger färdighet vettu

23 maj, 2012 19:45

Veronica1
Elev

Avatar


Så du gjorde det för att få ihop till 2 drakar och en åskvigg! måste finnas ett bättre sätt.

Veronica

23 maj, 2012 19:47

Savi
Elev

Avatar


Spela spel är det ända sättet som du kan tjäna pengar på. Frågesporten är lätt att tjäna på, 50 frågor rätt ger dig money, och att spela de andra spelen ger dig ännu mer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

24 maj, 2012 03:37

Borttagen

Avatar


kör frågesporten man får pengar ganska fort om man tänker på att man bara kan göra det 3 gånger!

24 maj, 2012 07:53

-Patronus-
Elev

Avatar


Som sagt tjänar du pengar på att spela spel. Du kan också sälja grejer (t.ex. chokladgrodekort) på marknaden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

24 maj, 2012 15:22

lumos1
Elev

Avatar


jag brukar spela snape.för det får jag ihop 1 galeon för en gång.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

24 maj, 2012 17:57

StoltaSlytherin
Elev

Avatar


Jag brukar spela Snape, dels föratt det är mitt favvo spel, men även för jag får runt 1 galleon per gång (inte för att skryta) och spelar det jätte ofta

24 maj, 2012 18:07

1 2

Forum > Mugglarportalen > Pengar

Du får inte svara på den här tråden.