Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???

Forum > Mugglarportalen > Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???

Användare Inlägg
Ella/Ron
Elev

Avatar


Hej hur gör man för att sätta upp nåt på anslags tavlan??? Ny och fattar inte hur man gör. Svara snabbt. Snälla

qqqaqqNah

23 maj, 2012 13:43

Lokix
Elev

Avatar


Man klickar var som helst där det inte står något. Sen är det bara att skriva i rutan som dyker upp.

Todeledo

23 maj, 2012 14:37

Ella/Ron
Elev

Avatar


OkOk

qqqaqqNah

23 maj, 2012 20:48

Forum > Mugglarportalen > Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???

Du får inte svara på den här tråden.