slytherin!
Forum > Harry Potter > slytherin!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Varför tycker alla att slytherin är dåligt och att alla i det elevhemmetr är elaka? det är inte sant!
Bara för att Alla dödsätarna och voldemort gick där betyder det inte att alla i slytherin är dumma! Är det någon som håller med? jag tål kritik om någon inte tycker som jag jag är jättecoolig älska mig plz 22 maj, 2012 11:30 |
|
Nevilleloo
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Varför tycker alla att slytherin är dåligt och att alla i det elevhemmetr är elaka? det är inte sant! Bara för att Alla dödsätarna och voldemort gick där betyder det inte att alla i slytherin är dumma! Är det någon som håller med? jag tål kritik om någon inte tycker som jag Det har du faktist heeelt rätt i. Slytherins är inte sämre än några andra! (eller kanske vissa, som Voldemort). Men inte alla. Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 maj, 2012 11:35 |
|
Othelia
Elev |
22 maj, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Det är mobbning att faktiskt hålla sig borta och stå flera mot en. Slytherin är faktsikt ett av mina favoriter. Okej egentligen gillar jag alla lika mcyket men aja.! Jag tycker det är dumt att säga att något elevhem är dåligt osv
26 jan, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är mobbning att faktiskt hålla sig borta och stå flera mot en. Slytherin är faktsikt ett av mina favoriter. Okej egentligen gillar jag alla lika mcyket men aja.! Jag tycker det är dumt att säga att något elevhem är dåligt osv Jag tror jag håller med dig ^^ Jag gillar också alla elevhemmen lika mycket 26 jan, 2013 22:41 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
26 jan, 2013 22:57 |
|
PureSlytherin
Elev |
Egentligen har ju Slytherin fått sitt rykte mest pga Ni-Vet-Vem. Hade inte han gått där så... Och det är ju liksom EN person.
26 jan, 2013 23:46 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Alla slytherinare är nog lika begåvade som alla andra elever!
"Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 10:03 |
Forum > Harry Potter > slytherin!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen