Bilder på profilen
Forum > Mugglarportalen > Bilder på profilen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Hittade ingen liknande tråd, avada kedavra på denna om jag har letat för dåligt! ^^
Jag skulle tycka att det vore väldigt roligt om det gick att ha bilder på profilen, precis som det går i forumet, med hjälp av [img]-koder.
22 maj, 2012 01:58 |
|
Lordlollo
Elev |
Åh, det vill jag med ha!
♆ 22 maj, 2012 10:24 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det var ju så förut men folk använde funktionen för att få det att se ut som att de hade saker de inte hade.
Alltså att de sparade bilden på kvastar och sådant och hade det på profilen. Liten historia lektion. XD 22 maj, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Jag har velat ha bilder på profilen sedan jag registrerade mig här. </3
22 maj, 2012 13:41 |
|
expelliarmus
Elev |
DeathDownAlex Aaah, interesting facts! Det visste jag inte :c
Då kanske bilder på profilen inte är det optimala. Tråkigt att vissa människor ska missbruka funktioner!
22 maj, 2012 14:18 |
|
accioron
Elev |
Jag vill också haaa det, men ja, problemet är ju det som DeathDownAlex berättade om.
22 maj, 2012 14:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det är verkligen trist att folk ska göra sådant. Det är ju faktiskt inte särskillt viktigt hur mycket saker man har.
22 maj, 2012 14:57 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Det var ju så förut men folk använde funktionen för att få det att se ut som att de hade saker de inte hade. Alltså att de sparade bilden på kvastar och sådant och hade det på profilen. Liten historia lektion. XD Hehehe, jag var en av de som började med det xD Vet inte om det är någon prestige i att vara först med det, men jag tror jag var det "May the force be equal to mass times acceleration" 23 maj, 2012 22:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Oskan: Hehehe, jag var en av de som började med det xD Vet inte om det är någon prestige i att vara först med det, men jag tror jag var det HAhhaha. Oh that's bad. Egentligen är det ju smart. Men inte så hederligt kan man tycka. ^^ 23 maj, 2012 23:02 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Oskan: Hehehe, jag var en av de som började med det xD Vet inte om det är någon prestige i att vara först med det, men jag tror jag var det HAhhaha. Oh that's bad. Egentligen är det ju smart. Men inte så hederligt kan man tycka. ^^ Tycker vi stannar vid det du sa om smart, och får man beröm av brudar, då måste det ju vara värt det! ;D "May the force be equal to mass times acceleration" 23 maj, 2012 23:06 |
Forum > Mugglarportalen > Bilder på profilen
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen