Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"Tillbaka till stan"

Forum > Mugglarportalen > "Tillbaka till stan"

Användare Inlägg
EmahS
Elev

Avatar

+1


Jag skulle gärna vilja ha en "Tillbaka till stan"-länk på både Marknaden och i Trollstavsbutiken. Det händer ofta att jag råkar klicka in på någon av de när jag vill in på någon annan.

De andra "affärerna" i staden har en sådan länk och jag tycker den är väldigt smidig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

21 maj, 2012 07:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Jag skulle gärna vilja ha en "Tillbaka till stan"-länk på både Marknaden och i Trollstavsbutiken. Det händer ofta att jag råkar klicka in på någon av de när jag vill in på någon annan.

De andra "affärerna" i staden har en sådan länk och jag tycker den är väldigt smidig

Du har rätt, det borde man ha på de andra också!

21 maj, 2012 07:23

AlexZz
Elev

Avatar


Bra idé! Hoppas den genomförs!

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

21 maj, 2012 10:30

Clementin
Elev

Avatar


Jag har också tänkt på det! Det är konstigt att det inte finns på alla.

21 maj, 2012 13:50

Borttagen

Avatar


Annars är det bara att klicka på knappen till vänster, så kommer man dit direkt.
Men det är en bra idé

21 maj, 2012 15:08

Borttagen

Avatar


Bra idé!!!

21 maj, 2012 17:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Annars är det bara att klicka på knappen till vänster, så kommer man dit direkt.
Men det är en bra idé

Precis vad jag skulle säga

21 maj, 2012 21:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Annars är det bara att klicka på knappen till vänster, så kommer man dit direkt.
Men det är en bra idé

Precis vad jag skulle säga

Hahah

23 maj, 2012 19:39

Forum > Mugglarportalen > "Tillbaka till stan"

Du får inte svara på den här tråden.