andvända sakerna
Forum > Mugglarportalen > andvända sakerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dumbledore1
Elev |
20 maj, 2012 13:32 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Vad skulle du använda dem till? Tänkte du rida på drakarna?
Jag tror att det skulle vara svårt. Och sen har man ju inte användning för dem heller. XD 20 maj, 2012 13:44 |
|
Dumbledore1
Elev |
20 maj, 2012 13:48 |
|
huffpuff
Elev |
20 maj, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Vad skulle du använda dem till? Tänkte du rida på drakarna? Jag tror att det skulle vara svårt. Och sen har man ju inte användning för dem heller. XD YEAH, DON´T MESS WITH US! Nej men det vore roligt om man kunde vifta med staven xD 20 maj, 2012 23:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-21 kl. 07:32
|
|
DeathDownAlex
Elev |
Alex96
Oh we are SO messing with you! Ja och kasta förbannelser över folk Gör så att ______ Inte kan skriva i tråden _______ i 4 timmar. Mohahhahah! Eller kasta trollformler som gör att någons profilbild ändrar färg. 20 maj, 2012 23:48 |
|
Savi
Elev |
Hm... vet inte riktigt. Kanske kan vara för att Mugglarportalen i första hand är ett forum. Jag vet inte hur andra känner, men känns som om det skulle bli mer en lekplats om man kunde använda allt. På de flesta forum är det väl likadant. Jag menar, inte ens på Pottermore kan man använda mycket av sakerna
21 maj, 2012 03:46 |
Forum > Mugglarportalen > andvända sakerna
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen