Ett nytt forum ~ förslag
Forum > Mugglarportalen > Ett nytt forum ~ förslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
Ett förslag bara, men man kanske skulle kunna skaffa ett nytt forum med rubriken 'Rolllspel'
Det blir lite väl mycket rollspel i quidditchplanen, enligt mig.
18 maj, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
det håller jag med om, det skulle bli lättare på det sättet
18 maj, 2012 21:32 |
|
J-star Black
Elev |
18 maj, 2012 21:40 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
18 maj, 2012 21:45 |
Forum > Mugglarportalen > Ett nytt forum ~ förslag
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen