Nya spelet?
Forum > Mugglarportalen > Nya spelet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Hejsan svejsan!
Är det nån som vet när det nya spelet på Mugglis ska komma? Jag blir mer och mer nyfiken för varje dag... 17 maj, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Som jag har förstått det är det fortfarande lite grejer som krånglar, men tro mig. Väntan kommer vara värt det. :]
17 maj, 2012 16:54 |
|
EMELESEL
Elev |
^Mm...
Okej 17 maj, 2012 16:58 |
Forum > Mugglarportalen > Nya spelet?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen