Marielle Swann
Forum > Fanfiction > Marielle Swann
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny =)
Elev |
Hej hej!
jag tängte skriva en ff som handlar om en tjej som ska börja på Hogwarts i England Namn: Marielle Swann Titel:har inte komigt på någon ännu, ni kanske kan hjälpa mig! Språk År gammal:10/11 hoppas att den blir bra! Prolåg Jag ville springa men mina ben lydde inte. Vem var han? väldigt liten prolog men men. Någon som vill att jag ska skriva???
15 maj, 2012 19:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 17:19
|
|
AlexZz
Elev |
Jag tycker det låter intressat :3
Och det beror ju på om hon ska gå flera år eller ett år. Annars kan den ju heta ungefär: "Marielle Swann på Hogwarts" eller dylikt. . .
15 maj, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Låter bra. Satsa på att skriva det lönar sig säkert.
16 maj, 2012 20:25 |
|
Lida
Elev |
Låter bra, fortsät.
19 maj, 2012 17:16 |
|
Ginny =)
Elev |
Ja tre läsare räcker!.
Kapitel 1 ________________________________________________ Jag sprang ner för trappan, full av glädje. Igår hade en uggla kommit med brev från Hogwarts. Där det stod att jag var välkommen När jag kom ner så krockade jag med min 7 åriga lillasyster Lily. Jag sa snabbt förlåt i hennes öra och fortsatte min språngmarsch in i köket. Där satt mamma och pappa redan vid bordet och åt frukost. Jag sa godmorgon och gjorde en macka. Mamma frågade om det skulle bli kul (en helt onödig fråga som hon redan viste svaret på) jag svarade att det skulle bli jättekul och fortsatte att äta mackan med en väldig fart. Inget långt kapitel men se det som ett smak prov!
19 maj, 2012 17:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 17:56
|
|
Clara Darkin
Elev |
19 maj, 2012 17:36 |
|
Ginny =)
Elev |
ja jag skulle bara se hur det såg ut! för er andra läsare så såg Clara Darkin när jag bara testade (^^) ^^Lite fånigt skrivigt av mej
19 maj, 2012 18:00 |
|
Lida
Elev |
Kort kapitel men bra
19 maj, 2012 18:12 |
|
Clara Darkin
Elev |
Det var bra, men det var bara så att man skriver inte
Där det stod att jag var välkommen utan man skriver i så fall: Där det stod att jag var välkommen. Jag log. Jag var jätteglad. För man använder inte smileysar om man skriver noveller eller fanfictions. ![]()
19 maj, 2012 20:24 |
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Det var bra, men det var bara så att man skriver inte Där det stod att jag var välkommen utan man skriver i så fall: Där det stod att jag var välkommen. Jag log. Jag var jätteglad. För man använder inte smileysar om man skriver noveller eller fanfictions. Tack! fast ett fel ^^ hon "berättar" detta och då kan hon inte le Tack igen! Min mamma som är SV lärare tittade det innan
19 maj, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen