Hur sköter ni om eran drake (om ni har en!)
Forum > Mugglarportalen > Hur sköter ni om eran drake (om ni har en!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, det verkar faktiskt ganska intressant att veta!
Jag klappar mina drakar 2 gånger om dagen och ger dem en kycklingklubba och lite godis! Hur gör ni? 14 maj, 2012 14:34 |
|
Fang
Elev |
1 kycklingklubba, 1 godis och 3 klappningar.
14 maj, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Ganska likt mig, faktiskt!1 kycklingklubba, 1 godis och 3 klappningar. 14 maj, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
2 godisar och 3 klappningar.
14 maj, 2012 16:38 |
Forum > Mugglarportalen > Hur sköter ni om eran drake (om ni har en!)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen