Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

WB studio tour snart!!

Forum > Harry Potter > WB studio tour snart!!

1 2 3
Användare Inlägg
blablablaa
Elev

Avatar


Kanske en rätt så onödig tråd, men jag är så sjuuukt glad!! Ska på WB Studio Tour på tisdag! Hihihih, åh kan inte vänta!
Någon som varit där och vet ungefär hur det är?

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

10 maj, 2012 21:25

Borttagen

Avatar


Nej, men jag ska också dit nästa vecka!!!

10 maj, 2012 21:26

blablablaa
Elev

Avatar


Åh, awesome!

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

10 maj, 2012 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av blablablaa:
Åh, awesome!


I know right! Är så förväntansfull!

10 maj, 2012 21:27

Borttagen

Avatar


Kommer åka dit i år! Men det kommer inte bli fören i höst Men då har man gärna fall något att se fram emot. Ha så kul på din resa!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

10 maj, 2012 22:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


vad kul har några vänner som varit där och hoppas hinna komma dit i sensommar. Det verkar vara så himla fint, stort och bra!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2012 22:14

Borttagen

Avatar

+1


JAG HAR VARIT DÄR.
STUDION HADE PREMIÄR 31 MARS 2012. Jag älskade varje minut av det och det var dyrt men värt det! Att få vara på samma scener som dom spelade in var otroligt. Jag såg Gringotts, Weasley's vassa varor, Ollivanders och den stora modellen av Hogwarts som dom använde. Det var ABSOLUT BREATHTAKING. JAG VILL TILLBAKS DIT ♥

10 maj, 2012 22:22

LauraTree
Elev

Avatar


JAG MÅSTE DIT!

11 maj, 2012 05:46

pardus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG HAR VARIT DÄR.
STUDION HADE PREMIÄR 31 MARS 2012. Jag älskade varje minut av det och det var dyrt men värt det! Att få vara på samma scener som dom spelade in var otroligt. Jag såg Gringotts, Weasley's vassa varor, Ollivanders och den stora modellen av Hogwarts som dom använde. Det var ABSOLUT BREATHTAKING. JAG VILL TILLBAKS DIT ♥


Stora modellen av hogwarts? Var den så stor som ett riktigt slott? Får man gå in? Ååååh, berätta mer! hur länge kommer denna utställning eller vad man ska kalla det hålla på? Ska antagligen till London vid jul, och vill verkligen inte missa den!!!!!

We fight, we score, we are the House of Gryffindor.

11 maj, 2012 07:06

Borttagen

Avatar


Den är inte så stor som ett slott Det är en stor modell av slottet c:

11 maj, 2012 08:15

1 2 3

Forum > Harry Potter > WB studio tour snart!!

Du får inte svara på den här tråden.