WB studio tour snart!!
Forum > Harry Potter > WB studio tour snart!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blablablaa
Elev |
Kanske en rätt så onödig tråd, men jag är så sjuuukt glad!! Ska på WB Studio Tour på tisdag! Hihihih, åh kan inte vänta!
Någon som varit där och vet ungefär hur det är? Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 10 maj, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Nej, men jag ska också dit nästa vecka!!!
10 maj, 2012 21:26 |
|
blablablaa
Elev |
10 maj, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Kommer åka dit i år!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 10 maj, 2012 22:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
vad kul
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
JAG HAR VARIT DÄR.
STUDION HADE PREMIÄR 31 MARS 2012. Jag älskade varje minut av det och det var dyrt men värt det! Att få vara på samma scener som dom spelade in var otroligt. Jag såg Gringotts, Weasley's vassa varor, Ollivanders och den stora modellen av Hogwarts som dom använde. Det var ABSOLUT BREATHTAKING. JAG VILL TILLBAKS DIT ♥ 10 maj, 2012 22:22 |
|
LauraTree
Elev |
JAG MÅSTE DIT!
11 maj, 2012 05:46 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR VARIT DÄR. STUDION HADE PREMIÄR 31 MARS 2012. Jag älskade varje minut av det och det var dyrt men värt det! Att få vara på samma scener som dom spelade in var otroligt. Jag såg Gringotts, Weasley's vassa varor, Ollivanders och den stora modellen av Hogwarts som dom använde. Det var ABSOLUT BREATHTAKING. JAG VILL TILLBAKS DIT ♥ Stora modellen av hogwarts? Var den så stor som ett riktigt slott? Får man gå in? Ååååh, berätta mer! We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 11 maj, 2012 07:06 |
|
Borttagen
|
Den är inte så stor som ett slott
11 maj, 2012 08:15 |
Forum > Harry Potter > WB studio tour snart!!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen