Gått ner i "level"
Forum > Mugglarportalen > Gått ner i "level"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadia
Elev |
Hej, igår hade jag skrivit ungefär 360 inlägg och min "level" var : bemästrar Patronusbesvärjelsen, när jag loggade in idag hade jag bara skrivit 296 inlägg och jag var "Räddar Ginny från basilisken. Är det någon som har haft samma problem, går det att fixa?
![]()
10 maj, 2012 07:25 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Nadia: Hej, igår hade jag skrivit ungefär 360 inlägg och min "level" var : bemästrar Patronusbesvärjelsen, när jag loggade in idag hade jag bara skrivit 296 inlägg och jag var "Räddar Ginny från basilisken. Är det någon som har haft samma problem, går det att fixa? Det har hänt mig en gång och jag förlorade 150 stycken inlägg Men antagligen beror det på att du har skrivit jättemycket inlägg i ett forum och sedan har det flyttats till Quidditchplanen där inläggen inte räknas Eller så kan det vara en prefekt som har tagit bort inlägg men oftast handlar det om två eller tre inlägg AlexZz and I are friends 4 ever <3
10 maj, 2012 07:31 |
|
Nadia
Elev |
10 maj, 2012 07:33 |
|
Nelly1513
Elev |
10 maj, 2012 07:33 |
|
potter_fan
Elev |
Jag tycker att den här tråden borde låsas eftersom den inte behövs längre!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 10 maj, 2012 19:56 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av potter_fan: Jag tycker att den här tråden borde låsas eftersom den inte behövs längre!!! Jag håller med :3 bra att det fixade sig! . .
10 maj, 2012 20:01 |
Forum > Mugglarportalen > Gått ner i "level"
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen