Status "fylla år"
Forum > Mugglarportalen > Status "fylla år"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, jag tycker att när man fyller år att man kunde få statusen fyller år.Jag vet inte om det är en bra ide men det skulle vara kul.
7 maj, 2012 15:07 |
|
Salazar1
Elev |
Jo det hade varit en jättenajs funktion tycker jag
Slytherin Pride 7 maj, 2012 15:09 |
|
-Patronus-
Elev |
7 maj, 2012 15:43 |
|
Boba
Elev |
Ja, det vore kul.
7 maj, 2012 15:47 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag tycker att när man fyller år att man kunde få statusen fyller år.Jag vet inte om det är en bra ide men det skulle vara kul. Haha, vilken bra idé xD
7 maj, 2012 18:00 |
|
Clementin
Elev |
Det låter som en jättebra idé!
7 maj, 2012 18:07 |
|
Nevilleloo
Elev |
Man skulle kunna få en present, kanske 30 galleoner!
Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 maj, 2012 18:49 |
|
Knizzlare
Elev |
7 maj, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Isf får dem göra det snabbt, fyller år om två veckor ^^
Näe men det skulle nog vara ganska kul så ser alla att man fyller år och slipper skriva det om man nu villd et 7 maj, 2012 19:11 |
|
Inexora
Elev |
Bra idé! 8c
7 maj, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen