Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stora bokstäver på anslagstavlan

Forum > Mugglarportalen > Stora bokstäver på anslagstavlan

Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


Jag tycker att det inte ska gå och göra stora bokstäver på anslagstavlan, som det inte går att göra bilder på profilen. För de tar plats och täcker andras.

6 maj, 2012 08:58

Nelly1513
Elev

Avatar


Men det blir ju inte kul annars ju

AlexZz and I are friends 4 ever <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpull.imgfave.netdna-cdn.com%2Fimage_cache%2F1254572211830353.jpeg

6 maj, 2012 09:05

Fang
Elev

Avatar


Jag hittar inte ens en ledig yta att skriva på när mitt gamla blev blockerad av en med jättestor text.

6 maj, 2012 09:07

LovisaDOBBY
Elev

Avatar


Det har hänt för mig också flera gonger inte kul

ONLY I CAN LIVE FOREVER!

6 maj, 2012 16:36

Forum > Mugglarportalen > Stora bokstäver på anslagstavlan

Du får inte svara på den här tråden.