Tom Felton
Forum > Harry Potter > Tom Felton
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.Weasley..
Elev |
Finns det någon "tråd" som handlar om Tom Felton?
Vad tycker ni om honom? Är han bra som Draco Malfoy? Jag är väldigt nyfiken på era svar, motivera gärna varför ni tycker som ni gör 3 maj, 2012 23:36 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!
Winter is coming... 4 maj, 2012 08:01 |
|
Ms.Markus
Elev |
För mig finns det ingen annan som skulle kunna spela Draco bättre än Tom Felton..! Jag vet verkligen ingen annan som skulle kunna gör rollen bättre.
![]()
4 maj, 2012 09:12 |
|
Maddie Mellark
Elev |
Ms.Markus: jag håller verkligen med! Han är heeeeelt perfekt för rollen som Draco! ♥ ♥ Älskar allt som har med Tomy Felty ( haha, smeknamn...
![]() ![]()
4 maj, 2012 09:26 |
|
Miskel
Elev |
4 maj, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
han är bra hadde tänkt honom littttttttttttttte anorlunda
4 maj, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Tom Felton spelar verkligen Draco jättebra!
____________________________________________ Pigfarts is real! 4 maj, 2012 13:40 |
|
Nadia
Elev |
4 maj, 2012 14:24 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Maddie Mellark: Ms.Markus: jag håller verkligen med! Han är heeeeelt perfekt för rollen som Draco! ♥ ♥ Älskar allt som har med Tomy Felty ( haha, smeknamn... Inte min idol men han är nog awesome ♥
4 maj, 2012 14:26 |
|
Vlodemort
Elev |
Tom felton är precis som jag föreställde mig Draco när jag läste böckerna! Dessutom är han den snyggaste skådespelarna av alla ♥ Efter voldemort såklart ;]
4 maj, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen