Facebook ^^
Forum > Off Topic > Facebook ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tänkte skapa något stort.... något riktigt häftigt......
Vi bestämmer några som får göra en ny användare på facebook, de användarna får heta HP-relaterade namn. Så kan vi ha jätteroliga konversationer på vissa statusar Pax för att vara Harry! Någon som vill vara med?? Skicka en uggla om vem ni vill vara! De som är med: Cara Riddle - Lord Voldermort MadEye Moody - Harry Potter LoonyMe - Ronald Weasley Erica Potter - Albus Dumbledore Optic - Hermione Granger Ellie Lovegood - Luna Lovegood 3 maj, 2012 19:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 19:50
|
|
LoonyMe
Elev |
Jag skulle ju kunna tänka mig att skapa en hp-användare på facebook. Men eftersom jag inte direkt är så aktiv på fb över huvud taget så skulle jag nog vara väldigt osocial :'/
3 maj, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
^Okej, då kanske du kan vara en liten roll?
3 maj, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Låter kul, men vet inte riktigt vem jag skulle vilja vara isåfall..
3 maj, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låter kul, men vet inte riktigt vem jag skulle vilja vara isåfall.. Luna! Jag byter, vill helst vara Harry Cara Riddle Kanske du vill vara Voldermort? *ler oskyldigt* 3 maj, 2012 20:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 maj, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
3 maj, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody: Njae, känner nog inte för att vara Luna. ^^ Men ska fundera lite över vem jag vill vara. :3
3 maj, 2012 20:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 maj, 2012 20:12 |
|
LoonyMe
Elev |
Okej jag är med till 100%!!
Men vem ska jag vara...? o.o JAG ÄR RON!! eller Dumbledore... okej, jag funderar tills imorgon
3 maj, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen