Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I.S.K

Forum > Fanfiction > I.S.K

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Detta är min första ff ,men jag hoppas att den blir bra.Titeln kanske inte är perfekt men jag kunde inte kunna komma på något bättre.

Titel:I.S.K
År:slutet på Lilys fjärde & hennes femte
Rating: Samma som alla hp
Viktigt att veta:Hogwarts har brunnit ner & Insteiganos
har ersatt Hogwarts . Scorpius är ett år yngre en Albus & är ihop med Lily .Albus hamnade i Ravenclaw
& hatar James mer en alla i hela världen .Harry är rektor för den nya skolan.Det finns 6 elevhem : Ravenclaw,Slytherin,Snape,Gryffindor,Hufflepuff & Dumbledor .Hugo & Rose är i Gryffindor .I.S.K Är en klubb där man jobbar för att skolan ska bli bättre,ledarna där är som förste prefekter . Albus,James & Lily har en lilla syster som heter Pavarti & är 8 år & efter som Ginny jobbar som trollformel lärare så måste hon följa med till skolan (och det blir väldigt mycket kaos).Pavarti & Hugo har en tidning som heter : The weeks Insteiganos and News.

Ska jag fortsätta?

1 maj, 2012 20:09

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-13 kl. 10:01
Antal ändringar: 6

Borttagen

Avatar


Det låter spännande! Fortsätt

1 maj, 2012 20:17

Borttagen

Avatar


verkar bra

1 maj, 2012 20:21

Borttagen

Avatar


Tack ,skriver mer på fredag

1 maj, 2012 20:25

Vlodemort
Elev

Avatar


Sriv nu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.comicvine.com%2Fuploads%2F11%2F117816%2F2216490-voldemort01.jpg

1 maj, 2012 20:28

Borttagen

Avatar

+1


Kapitel 1

Jag vaknade & tittade på klockan tio i sju. Jag gäspade . När jag gick ut så såg jag Albus sitta i en av sofforna .Jag frågade vad han gjorde .Han sa att han hade fått jätte mycket läxor & prefekt uppgifter men nu var han trött .Jag sa att nu var det försent för nu var det frukost . På vägen ner mötte vi Scorpius .Han frågade om vi skulle gå ner tillsammans.Vi sa ok.

Mer?

3 maj, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


mer

3 maj, 2012 21:27

Borttagen

Avatar


Tack , mer i morgon Sorry om jag är taskig mot gryffindor ,men Irl Är alla gryffisar super snälla

3 maj, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Mer nu NU

4 maj, 2012 17:18

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 4 kl. 17:38
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Ok

Kapitel 2

Medan vi gick ner så kom pavarti springande & tjöt "LILLY,LILLY vet du att The weeks insteiganos and news.ska få serier"." Nä ska ni ".sa jag med ironisk röst precis dagen innan hade hon skrikit samma sak.Efter frukosten så följde jag med Pavarti & Hugo till mammas klassrum.I dag lärde vi oss "Accio",Hugo klarade sig som vanligt på andra försöket ,Vi andra fick i läxa att lära oss den tills nästa vecka.


Mer????????????????????????

4 maj, 2012 17:35

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > I.S.K

Du får inte svara på den här tråden.