HP stuff?
Forum > Harry Potter > HP stuff?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Levilia
Elev |
Vad har ni för rekvisita från filmerna? :3
Jag har McGonnagals trollstav. Ska köpa fler saker... Köpte den på Hamleys i London! Vad har ni? George was never able to perform a patronus after Fred died. Every happy memory he ever had was with Fred. 1 jan, 2011 13:37 |
|
ikka
Elev |
En gryffindorslips är enda riktiga "rekvisitan" jag har, men jag äger också;
En tröja som det står "the forbidden forest" på En hp-kalender som är oerhört vacker En biocheck som jag önskade mig speciellt med hp-motiv på En blå/silver-randig slips som jag låtsas är från Rawenclaw Sen har jag en hemmagjord tidvändare (rund kartongbit med timglas på, haha) och en trollstav. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 jan, 2011 14:33 |
|
Levilia
Elev |
Har också; - En Ericsson-slips med Ravenclaw-färger - Ravenclawmärke, utskrivet från datan. xD - 3 skrivböcker med HP på (dock lite fejkade med 50 ton glitter) George was never able to perform a patronus after Fred died. Every happy memory he ever had was with Fred. 1 jan, 2011 15:17 |
|
ikka
Elev |
1 jan, 2011 15:19 |
|
Eskarina
Elev |
En Harry Potter kopp.
Var nära att köpa en trollstav på hamleys i London. Men min mor avrådde mig. Tyckte det var lite barnsligt att en då 16 årig tjej skulle slösa typ 400kr på en trollstav. Det grämer mig än idag att jag inte bara köpte den!
1 jan, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
Lär köpa när jag är i England iallafall! Jag är typ en människa.. som föredrar att inte beställa ._.
1 jan, 2011 16:02 |
|
Piggy
Elev |
Jag har faktiskt inget och min mamma låter mig inte beställa ifrån internet :s
Men nu i sommar ska vi åka till London och då har jag tänkt köpa en del saker :3
1 jan, 2011 16:07 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Jag har faktiskt inget xD
Har inte bett om nått heller i för sig ^^ Om jag vill ha nått är det alltid Miley saker som ja vill ha. Ravenclaw. We are the vinners! 1 jan, 2011 16:50 |
|
Ninni
Elev |
En gryffiindor halsduk. Inte rekvisita men jag gillar den. En trollstav jag gjort i träslöjden har jag också.
Tyck inte synd om de döda, Harry. Tyck synd om dem som lever, och framförallt om dem som lever utan kärlek. 1 jan, 2011 17:40 |
|
ikka
Elev |
Just det, shit! Jag glömde att skriva min halsduk! En kompis som stickat den, though. Och så har jag en kappa
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 jan, 2011 17:44 |
Forum > Harry Potter > HP stuff?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen