HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Herregud! Tittade runt på några Harry Potter hemsidor och såg att norrmännen har verkligen översatt knäppt xD
Som här till exempel: Spoiler: Tryck här för att visa! Haha! Vissa skrattade jag ihjäl mig på xD Som Nevilles namn x) AlexZz and I are friends 4 ever <3
20 apr, 2012 19:46 |
|
Fairydust
Elev |
Jag har aldrig riktigt förstått vad poängen med att översätta namn är...
Nilus Langballe Helga Håsblås Okej, jag älskade dem två. I don't wanna break these chains! 20 apr, 2012 21:19 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Först funderade dom ju på att översätta namnen på svenska också, då hade Harry Potter hetat Henry Krukmakare
20 apr, 2012 21:19 |
|
Fillish
Elev |
Madame Pomfrey heter Madame Pomfritt på norska. Jag avled lite. Finns ganska roliga klipp på youtube med HP på norska ^^
20 apr, 2012 21:41 |
|
Nelly1513
Elev |
Och vet ni vad Gyllene Kvicken heter på norska?
Spoiler: Tryck här för att visa! BAHAHAHAHAHA!!!!!! Ah, shit alltså xD AlexZz and I are friends 4 ever <3
20 apr, 2012 21:44 |
|
Avazette
Elev |
Något inom mig dog just...
Fight! 20 apr, 2012 21:48 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
20 apr, 2012 21:49 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Finns redan typ tio trådar om det här... Förlåt... Btw, HAR SKRIVIT 1000 INLÄGG NU!!!! ÄR MASTER OF DEATH!!!!!!!! AlexZz and I are friends 4 ever <3
20 apr, 2012 21:51 |
|
Avazette
Elev |
Yaay...jag är typ förstaårselev...
Fight! 20 apr, 2012 21:54 |
|
Nelly1513
Elev |
20 apr, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen