"Radera alla meddelanden"-knapp
Forum > Mugglarportalen > "Radera alla meddelanden"-knapp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Som rubriken säger så skulle det vara otroligt bra med en sådan knapp. Har för tillfället över 300 sidor med olästa mejl ifrån tiden då man fick ett varje gång en tråd man bevakade uppdaterades, och det är ofantligt tråkigt att sida och radera sida för sida.
En "markera alla mejl som lästa"-knapp kanske skulle vara bra med. ![]()
19 apr, 2012 17:50 |
|
AlexZz
Elev |
19 apr, 2012 17:55 |
|
Stinaa
Elev |
19 apr, 2012 17:55 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skulle vara ganska bra. Fast finns det inte redan en sådan? Du vet den där "Markera alla!" eller markerar den bara en sida?
19 apr, 2012 18:04 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skulle vara ganska bra. Fast finns det inte redan en sådan? Du vet den där "Markera alla!" eller markerar den bara en sida? Den markerar bara en sida, annars så skulle ju problemet vara löst c: ![]()
21 apr, 2012 03:40 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Satt nyss och rensade meddelanden och märkte att det inte går att radera mer än alla på en sida åt gången. Tänkte starta en tråd men hittade denna så skriver alltså här islt. Skulle vara skönt att kunna radera a l l a sidorna på samma gång.
26 maj, 2012 00:06 |
|
Victoire Weasly
Elev |
26 maj, 2012 00:08 |
|
Savi
Elev |
Absolut. När vi ändå är inne på meddelande grejen. Vore superskönt att kunna söka eller ordna i sina meddelanden. Alltså typ kunna läsa alla från en viss medlem eller med ett visst ord i rubriken
26 maj, 2012 07:26 |
|
GinnyForever
Elev |
^Visst hade det varit jättebra!
26 maj, 2012 09:01 |
|
LauraTree
Elev |
Jättebra idé!
26 maj, 2012 18:19 |
Forum > Mugglarportalen > "Radera alla meddelanden"-knapp
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen