Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Avazette
Elev |
Rubriken säger allt.
Själv så känner jag mig som en blandning av Luna Lovegood, Blaise Zabini, Bellatrix Lestrange (fast jag hatar henne), Draco Malfoy och Neville. Fight! 15 apr, 2012 17:24 |
|
Inexora
Elev |
Jag känner mig som Hermione och Draco.
15 apr, 2012 17:29 |
|
Ingis
Elev |
15 apr, 2012 17:38 |
|
Caput Draconis
Elev |
15 apr, 2012 17:41 |
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione, Luna, Pansy jag är glad och snäll men kan samtidigt vara lite.. vad ska man säga.. tuff?
evak forever. 15 apr, 2012 18:01 |
|
Legolas
Elev |
15 apr, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig som en blandning av Ron, Hermione, Draco och Luna.^^
![]() _____________________________________________ Pigfarts is real! 16 apr, 2012 11:49 |
|
Flismos
Elev |
Hermione och Ron
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 apr, 2012 12:41 |
|
Safrina
Elev |
16 apr, 2012 12:52 |
|
mums
Elev |
16 apr, 2012 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen