Profilbilder
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tove granger
Elev |
Hej!
Jag & luna lovergood har skapat denna tråd så att man kan kommentera och prata om varandras profilbilder. Men vi måste ha en liten regel att man får bara säga positiva saker om någon annans profilbild. klara! färdiga! börja kommentera! vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 13 apr, 2012 16:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-13 kl. 16:58
|
|
Borttagen
|
tove granger
Jag gillar din profilbild, for att jag gillar Dobby! 13 apr, 2012 16:48 |
|
tove granger
Elev |
Tack din är också fin! vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 13 apr, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Varfor da!
13 apr, 2012 16:58 |
|
tove granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varfor da! den är cooooooooooooooooool vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 13 apr, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tove granger: ForstarSkrivet av Borttagen: Varfor da! den är cooooooooooooooooool 13 apr, 2012 17:01 |
|
9te
Elev |
13 apr, 2012 18:36 |
|
luna lovergood
Elev |
15 apr, 2012 08:16 |
|
tove granger
Elev |
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 15 apr, 2012 10:16 |
|
Lunah~
Elev |
16 apr, 2012 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen