J.K Rowlings nya bok
Forum > Harry Potter > J.K Rowlings nya bok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ännu en Weasley
Elev |
Vad tycker du om att J.K Rowlings ska skiva en vuxenbok ???
Själv tycker jag att hon istället för vuxenbok skulle skriva ännu en ungdomsbok. Men vad tycker du ??? - hakunamatata - ^.^ 13 apr, 2012 15:33 |
|
argus filtch
Elev |
bryr mig fasansfult mycket
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 15 apr, 2012 15:16 |
|
Legolas
Elev |
15 apr, 2012 15:42 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Ännu en Weasley: Vad tycker du om att J.K Rowlings ska skiva en vuxenbok ??? Själv tycker jag att hon istället för vuxenbok skulle skriva ännu en ungdomsbok. Men vad tycker du ??? Hon borde ha skrivit en till ungdomsbok tycker jag, men såklart, inget skulle ändå kunna slå Harry Potter
15 apr, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Tycker att hon borde gjort en till ungdomsbok, men jag skulle ändå inte bli nöjd, för inget kan slå HP..
15 apr, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Jag har höga förväntningar oavsett målgrupp för boken! Dessutom är jag vuxen har jag hört.
15 apr, 2012 16:03 |
|
Ms.Markus
Elev |
Jag tror att hennes bok kommer bli fantastisk! Läste på hypable vad den handlade om och jag blev lite fundersam och tveksam först. Men J.K. Rowling är ju inte den som skriver om vilken skit som helst, så jag tror därför att den kommer bli grym!
![]()
15 apr, 2012 22:11 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Kommer läsa den, även om det är en vuxenbok, bara för att kolla om Harry Potter står med. Men efter den boken, tror jag hon säkert får ännu en brilljant idé!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 apr, 2012 22:28 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Kommer läsa den, även om det är en vuxenbok, bara för att kolla om Harry Potter står med. Men efter den boken, tror jag hon säkert får ännu en brilljant idé! Lär ju inte stå någonting om Harry Potter i den Jag tror att skriva om Harry Potter är ett avslutat kapitel för Rowling, jag tror att hon vill gå vidare och skriva annat också, inte för sina fans skull, utan för sin egen. För att utvecklas vidare som författare måste hon skriva andra böcker. Låt henne göra som hon vill, vi dödliga kan ju ändå inte bestämma över våran Gud! "May the force be equal to mass times acceleration" 15 apr, 2012 22:54 |
|
dani
Elev |
Oskan Tror som dig.
Och jag ser fram emot att få läsa någonting mer av henne, då hennes sätt att skriva är briljant. The Casual Vacancy, heter den tydligen. 16 apr, 2012 01:24 |
Forum > Harry Potter > J.K Rowlings nya bok
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen