Så mycket pengar!
Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså, vissa som säljer trollkarls kort säljer ett kort för 4 galleoner. Jag säljer ett kort för 1 galleon och kanske några knutingar eller siklar.
Jag såg nyss någon sälja två bromskort för 50 galleoner. Galet dyrt! Vem håller med mig? 12 apr, 2012 23:08 |
|
J-star Black
Elev |
12 apr, 2012 23:10 |
|
Ingis
Elev |
Jo, 50g för ett bronskort känns liiite dyrt, även om det är ett nytt och sällsynt. Oftast blir korten aldrig sålda när man säljer så dyrt..
![]() ![]()
12 apr, 2012 23:22 |
|
Nelly1513
Elev |
Jag säljer mina för högst 2 galleoner. Jag brukar sälja silverkort för 3 ;-)
AlexZz and I are friends 4 ever <3
13 apr, 2012 06:58 |
|
Borttagen
|
Jag har sett några annonser där det är typ 10 kort, och det kostar 100 galleoner, lite dyrt kanske.....
13 apr, 2012 07:00 |
|
themarauder
Lärare |
Flyttar denna tråden
Och ja - det är väldigt dyrt! Men priserna har ju sänkts med tiden! =) - just like themarauder 18 apr, 2012 09:27 |
|
Millson Lovegood
Elev |
de som sätter priset 50 G brukar inte få det sålt
18 apr, 2012 10:38 |
|
Solkatten
Elev |
Man får väl helt enkelt skylla sig själv om man säljer de för dyrt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
150g
18 apr, 2012 12:20 |
|
Dante
Lärare |
Visst säljs en del kort dyrt, men det är ju ändå helt upp till en själv om man vill betala så mycket eller inte. Sällsynta och nya kort brukar kunna gå för lite extra med tanke på att det inte är så jättemånga som har dem.
18 apr, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen