Djur-klubben
Forum > Off Topic > Djur-klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej alla djurälskare!
*jag hittade ingen sådan här tråd, men om det finns så får ni med all glädje döda den ^^* För alla som älskar djuren för vad de är och skulle aldrig skada dem, eller för dem som bara är lite allmänt galna i söta djur som tex: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... och det finns ändå såå mycket mer, joina klubben ... ![]() Skapare: Eshi Medlemmar: leumas vän(Första medlemmen!) 9te Minidjuret 12 apr, 2012 22:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-12 kl. 22:41
|
|
leumas vän
Elev |
12 apr, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Wohoo!! XD
12 apr, 2012 22:31 |
|
9te
Elev |
Jag är också med, älskar alla djur förutom homosapiens som förstör världen. Men utan en Homosapie skulle inte Harry Potter finnas så det finns fördelar
"Tuta och kör Ernie!"
12 apr, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar djur!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2012 22:36 |
|
9te
Elev |
Jag gillar inte hundar så mycket mer katter. Jag har 2 katter och en vandrandepinne "Tuta och kör Ernie!"
12 apr, 2012 22:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Skriv upp mig 8D
12 apr, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Ålrajt, I'm in.
13 jul, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Im in
Har en hamster!!! 22 aug, 2015 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

























Mugglarportalen