Nintendo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Znor9
Elev |
Jag såg några nintendo trådar när jag sökte, men alla var döda.
Här kan du prata om allt som har med Nintendo att göra. Har du ett 3ds? Vad tycker du om Wii U? Zelda eller Mario? osv...
Tingle, Tingle! Kooloo-Limpah... These are the magic words that Tingle creted himself. Don't steal them!
11 apr, 2012 15:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har inget 3ds men det verkar apacoolt och jag har velat ha en..ett tag, haha x( Har du ett? :O Hur är det?
Wii U har jag inte provat :O Mario! ![]()
11 apr, 2012 15:30 |
|
Znor9
Elev |
Jag har ett 3ds. 3dn fungerar väldigt bra på den och det finns många roliga spel.
Jag köpte den på releasen, så jag fick 20 extra spel när den sänktes i pris Wii U har inte kommit ut än, den kommer någon gång i slutet av 2012
Tingle, Tingle! Kooloo-Limpah... These are the magic words that Tingle creted himself. Don't steal them!
11 apr, 2012 15:32 |
|
Knizzlare
Elev |
Åååh, vill också ha!
Finns det nåt roligt pokémonspel till 3ds? (a) Jahaa, oj, nu känner jag mig värsta efterbliven xD Men vad är det för nytt med Wii U? ![]()
11 apr, 2012 15:35 |
|
Znor9
Elev |
Det finns ett pokemon spel. Men det är ett spinoff spel.
http://www.youtube.com/watch?v=2HqPMCpUoPE Det är lite konstigt att dom gör nya pokemon black och white 2 till ds... Men man kna ju spela vanliga ds spel på 3ds såå... Wii U blir nintendos första Hd konsoll, den har en liten skärm som nästan ser ut som en Ipad. http://www.youtube.com/watch?v=4e3qaPg_keg
Tingle, Tingle! Kooloo-Limpah... These are the magic words that Tingle creted himself. Don't steal them!
11 apr, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
jag har inget nitendo.. men min lillasyster har. Hon är itne hemme nu.. ska jag spela lite på det ?
11 apr, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Jag har! 8]
GOGOGOGO MARIO!! 11 apr, 2012 15:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Znor9: Det finns ett pokemon spel. Men det är ett spinoff spel. http://www.youtube.com/watch?v=2HqPMCpUoPE Det är lite konstigt att dom gör nya pokemon black och white 2 till ds... Men man kna ju spela vanliga ds spel på 3ds såå... Wii U blir nintendos första Hd konsoll, den har en liten skärm som nästan ser ut som en Ipad. http://www.youtube.com/watch?v=4e3qaPg_keg Ahaa.. ![]()
11 apr, 2012 15:54 |
|
Znor9
Elev |
Det kommer nog att vara det bästa pokemon spelet på väldigt länge
http://bulbanews.bulbagarden.net/wiki/May_issue_of_CoroCoro_magazine_leaked
Tingle, Tingle! Kooloo-Limpah... These are the magic words that Tingle creted himself. Don't steal them!
12 apr, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Har ett gammalt Nintendo DS lite från 2006 (världens säkert äldsta nintendo DS XD) däremot har touchskärmen börjat flimmra nu så jag tror mitt DS har sett sina sista dagar nu faktiskt.
Sen har jag även ett Nintendo Wii från 2008 och till den har jag hur mycket kontroller och sånt som helst. Jag har även chippat det. Sen brukar vi även få låna ett Nintendo från 80-talet tror jag som vi brukar köra mario på :3 Så är det någon konsoll jag satsar på nu så är det Wii U så jag köper nog den när jag får råd. 12 apr, 2012 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen