Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Lajv!! ^^

Forum > Harry Potter > HP-Lajv!! ^^

1 2
Användare Inlägg
Mrs Ron Weasley
Elev

Avatar


Hejsan svejsan! ^^
Jag och några kompisar håller på att anordna ett Harry Potter lajv i närheten av stockholm. Det kommer utspela sig i en nordisk trollkonstskola dvs. inte på Hogwarts så man kommer inte kunna spela några kända karaktärer utan man får hitta på sin egen. Det kommer nog bli någon gång i september och det jag kollar nu är om det finns något intresse av någon härifrån att vara med? Jag tror att det kommer bli jätteroligt ^^

Ni får gärna skriva här om ni är intresserade eller om ni har några frågor eller om ni har några idéer på roliga saker man kan göra

Jag vet inte riktigt om den här tråden hör hemma här eller om den ska ligga någon annanstans men det är bara att flytta på den om den är fel

9 apr, 2012 14:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 16:16
Antal ändringar: 2

ailiiin
Elev

Avatar

+1


Va kul! är gärna med om jag kan!

9 apr, 2012 15:11

Mrs Ron Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av ailiiin:
Va kul! är gärna med om jag kan!


Najs! ^^

9 apr, 2012 15:13

ailiiin
Elev

Avatar


De blev ingenting av de eller? Haha ^^

19 okt, 2012 20:13

Mrs Ron Weasley
Elev

Avatar


Jo du kan gå in och anmäla dig på www.yggdrasillajv.webs.com
Förlåt att jag inte skrivit tidigare, hade helt glömt bort.
Men det kommer att bli ett as coolt lajv och jag hoppas att du ändå vill komma

24 okt, 2012 13:54

Borttagen

Avatar


Haha, det blir säkert inget av det

24 okt, 2012 17:45

ailiiin
Elev

Avatar


Vet inte om jag kan det datumet, tror inte de men jag är ändå för ung ^^

24 okt, 2012 22:49

ellisnoris
Elev

Avatar


rolig grej!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.wikia.com%2Fharrypotter%2Fimages%2Ff%2Ff4%2FLumos_Maxima.gif

24 okt, 2012 23:31

Mrs Ron Weasley
Elev

Avatar


Okej vad synd Men kanske nästa?

25 okt, 2012 23:49

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Mrs Ron Weasley:
Okej vad synd Men kanske nästa?

Trodde jag hade svarat
Men, aa kanske de

29 okt, 2012 22:43

1 2

Forum > Harry Potter > HP-Lajv!! ^^

Du får inte svara på den här tråden.