Familjen Malfoy
Forum > Harry Potter > Familjen Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
vet inte myket om dom har läst alla bökerna men man borde vetta mer eller ?????? dom säger inte
så myckett om familgen !!!!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 dec, 2010 18:05 |
|
Borttagen
|
Narcissa Malfoy (Född Black) är syster till Bellatrix Lestrange (Självklart också född Black) och Andromeda Tonks (Ni fatttar nog redan att hon är född Black) gift med Lucius Malfoy och mor till Draco Malfoy. En fin liten familj med dödsätare kan jag nog säga. Det var allt jag vet
28 dec, 2010 18:12 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Narcissa Malfoy (Född Black) är syster till Bellatrix Lestrange (Självklart också född Black) och Andromeda Tonks (Ni fatttar nog redan att hon är född Black) gift med Lucius Malfoy och mor till Draco Malfoy. En fin liten familj med dödsätare kan jag nog säga. Det var allt jag vet tack en gång till du är så bäst Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 dec, 2010 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: Narcissa Malfoy (Född Black) är syster till Bellatrix Lestrange (Självklart också född Black) och Andromeda Tonks (Ni fatttar nog redan att hon är född Black) gift med Lucius Malfoy och mor till Draco Malfoy. En fin liten familj med dödsätare kan jag nog säga. Det var allt jag vet tack en gång till du är så bäst A ja vet 28 dec, 2010 18:20 |
|
jan
Elev |
28 dec, 2010 19:24 |
|
Borttagen
|
Ja e den bestigaste i hela världen!
28 dec, 2010 22:40 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Narcissa Malfoy (Född Black) är syster till Bellatrix Lestrange (Självklart också född Black) och Andromeda Tonks (Ni fatttar nog redan att hon är född Black) gift med Lucius Malfoy och mor till Draco Malfoy. En fin liten familj med dödsätare kan jag nog säga. Det var allt jag vet nu vett jag mer Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
30 dec, 2010 20:14 |
|
Siria
Elev |
De var också några av de första som gick över till den goda sidan igen när Voldemort försvann, den där gången när Harry fick sitt ärr. De påstod att de blivit förhäxade ;3
30 dec, 2010 20:18 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Siria: De var också några av de första som gick över till den goda sidan igen när Voldemort försvann, den där gången när Harry fick sitt ärr. De påstod att de blivit förhäxade ;3 det kanske är sant jag kommer inte ihåg Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
30 dec, 2010 20:37 |
|
Siria
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av Siria: De var också några av de första som gick över till den goda sidan igen när Voldemort försvann, den där gången när Harry fick sitt ärr. De påstod att de blivit förhäxade ;3 det kanske är sant jag kommer inte ihåg Läst nyss ut ettan igen, Hagrid berättar det där 30 dec, 2010 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen