F.I.S.A
Forum > Harry Potter > F.I.S.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I fjärde boken när Hermione märker att deras rum blir städade, deras mat blir lagad och deras sängar blir bäddade av husalfer... Hon burjar sinn kamp mot alfernas rätigheter genom att hungerstreika, men sen skapar hon F.I.S.A (Föreningen för idiellt stöd åt alferna ).
Jag ska ta över Hermione granger11s ide ( hon ska tabort sin användare ) om att göra föreningen på mugglis. Dom som redan är medlemmar kan ni skicka ett brev eller kontakta mig på anat sett!!! Det går lättast med ugglepost. Winkey och dom som vill jobba ska få jobba, men dom som vill ha betalt ska få det. Medlemmar: LillMione Weasleygirl98 Lissen563 Rocky potter Nessie00 A.k gingerandprobablyweasley Långstrumpa Ginny4ever Elma00 ginnyWeasle1 LillLuna disapotter -Patronus- 7 apr, 2012 10:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 9 kl. 09:27
|
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag är självklart med!
Winter is coming... 7 apr, 2012 10:26 |
|
MollyMooon
Elev |
jag gillar F.I.S.A fast inte krake.
and thats all for me, over to the studio 7 apr, 2012 11:00 |
|
Lisen563
Elev |
Jag är med! (Y)
7 apr, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Jag är helt klart med!!!
7 apr, 2012 13:12 |
|
Nessie00
Elev |
Jag är också med!
EXTERMINATE!!! 7 apr, 2012 13:16 |
|
A.k
Elev |
Jag är med!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 7 apr, 2012 13:21 |
|
gingerandprobablyweasley
Elev |
Helt klart med!
Merlin's beard, holy hippogriff and oh, my Godric! 7 apr, 2012 13:35 |
|
Långstrumpa
Elev |
Jag är med!
7 apr, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
jag är med
7 apr, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen