DrakÄgg
Forum > Mugglarportalen > DrakÄgg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
valtro1
Elev |
Jag har ett drakägg men det kläcks inte...
5 apr, 2012 19:40 |
|
J-star Black
Elev |
För att ett ägg ska kläckas ska man klappa det varje dag
![]() ![]()
5 apr, 2012 19:42 |
|
kya
Elev |
5 apr, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
För att klappa det så högerklickar du och trycker, öppna läng i ny flik.
6 apr, 2012 11:52 |
|
A.k
Elev |
Klappa det i tre gånger i tre dagar. Då borde det funka!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 6 apr, 2012 21:25 |
|
valtro1
Elev |
jo det gick
3 dec, 2012 13:28 |
|
Dennys
Elev |
Jag har en fråga om drakar. Eh...Vad ska man göra om den mår illa föf för mycket mat? Inte för att jag har gjort nåt så dumt men......ändå...?
5 dec, 2012 15:02 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Dennys: Jag har en fråga om drakar. Eh...Vad ska man göra om den mår illa föf för mycket mat? Inte för att jag har gjort nåt så dumt men......ändå...? För det första är det inte så jättedumt, utan jag tycker att det är väldigt lätt hänt om man till exempel tar hand om draken men glömmer klappa med en gång, och senare minns man inte att man redan har gett den mat, så då kanske man matar igen. Men om man nu har råkat mata för mycket så tror jag inte att man kan göra så mycket, utan att man bara får vänta tills nästa dag så draken mår bättre. Man ska i alla fall INTE ge draken mer mat. I would have died! I would have died rather than betray my friends 5 dec, 2012 15:06 |
|
Dennys
Elev |
Oj...Försent....Skoja bara!
5 dec, 2012 15:07 |
|
mayagw
Elev |
För att klappa det så högerklickar du och trycker, öppna läng i ny flik. klappa ägget i tre dagar.
5 dec, 2012 18:20 |
Forum > Mugglarportalen > DrakÄgg
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen