Percy Weasley
Forum > Harry Potter > Percy Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad tycker ni om Percy Weasley?
28 dec, 2010 09:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ingenting och allting. Första gången jag läste böckerna var han absolut ingen favorit i mina ögon, och jag avskydde honom när han satt som liten gosse i ministeriet. Men jag förstod senare _varför_ han gjorde som han gjorde och han fick min förlåtelse i sjunde boken igen.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 dec, 2010 09:33 |
|
Olwa
Elev |
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.
Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 28 dec, 2010 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Olwa: Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom. Samma här! 28 dec, 2010 10:27 |
|
jan
Elev |
28 dec, 2010 10:35 |
|
Kately
Elev |
Uhm... Först, när han var prefekt på Hogwarts tyckte jag att han var jobbig. När han började arbeta för ministeriet hatade jag honom... I sjuan, efter att han "återvände" till familjen så tyckte jag synd om honom pga det som hände Fred
28 dec, 2010 12:10 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Olwa: Ja, exakt ja också.. Jag menar han har nästan lämnat sin familj, men sen så kämpar han för Harry.. men han förlorar sin bror..Men han gjorde en bra insats!Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom. ♥ 28 dec, 2010 13:27 |
|
Gwenog Jones
Elev |
Percy ♥ Har alltid gillat honom av någon konstig anledning.
"You see... I'm holy. Holey, Fred, geddit?" "Pathetic, pathetic! With the whole wide world of ear-related humor before you, you go with holey?" 28 dec, 2010 15:11 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Jag tycker han är grymt störande xD
Ravenclaw. We are the vinners! 28 dec, 2010 15:12 |
|
Ron
Elev |
Har väl inte direkt tyckt något speciellt om honom, ogillade honom starkt när han var på ministeriet osv men sen borde ju alla få en andra chans. Så jag håller med er där uppe, jag förlät honom i sjuan
We're all wizards, even Ron. 28 dec, 2010 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen