Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Percy Weasley

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vad tycker ni om Percy Weasley?





28 dec, 2010 09:10

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Ingenting och allting. Första gången jag läste böckerna var han absolut ingen favorit i mina ögon, och jag avskydde honom när han satt som liten gosse i ministeriet. Men jag förstod senare _varför_ han gjorde som han gjorde och han fick min förlåtelse i sjunde boken igen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

28 dec, 2010 09:33

Olwa
Elev

Avatar


Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.

Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år?

28 dec, 2010 10:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.



Samma här!

28 dec, 2010 10:27

jan
Elev

Avatar


jag med

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

28 dec, 2010 10:35

Kately
Elev

Avatar


Uhm... Först, när han var prefekt på Hogwarts tyckte jag att han var jobbig. När han började arbeta för ministeriet hatade jag honom... I sjuan, efter att han "återvände" till familjen så tyckte jag synd om honom pga det som hände Fred

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lgjaxkHLxq1qeav48.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lgevlyNy7L1qd6dnso1_500.gif

28 dec, 2010 12:10

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.
Ja, exakt ja också.. Jag menar han har nästan lämnat sin familj, men sen så kämpar han för Harry.. men han förlorar sin bror..Men han gjorde en bra insats!

28 dec, 2010 13:27

Gwenog Jones
Elev

Avatar


Percy ♥ Har alltid gillat honom av någon konstig anledning.

"You see... I'm holy. Holey, Fred, geddit?" "Pathetic, pathetic! With the whole wide world of ear-related humor before you, you go with holey?"

28 dec, 2010 15:11

Luna_Lovegood_
Elev

Avatar


Jag tycker han är grymt störande xD

Ravenclaw. We are the vinners!

28 dec, 2010 15:12

Ron
Elev

Avatar


Har väl inte direkt tyckt något speciellt om honom, ogillade honom starkt när han var på ministeriet osv men sen borde ju alla få en andra chans. Så jag håller med er där uppe, jag förlät honom i sjuan

We're all wizards, even Ron.

28 dec, 2010 15:49

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

Du får inte svara på den här tråden.