Hedwig's theme på Facebook
Forum > Harry Potter > Hedwig's theme på Facebook
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheWitch
Elev |
Hejsan alla mugglisar!
Jag tänkte be er om en sak, det är nämligen så att jag har en sida på facebook som heter "Hedwig's Theme." Jag skapade i somras som ett försök att hantera min PPD (Post Potter Depression). Den är alltså till för låten "Hedwig's theme" som är introt till alla Harry Potter filmerna (utom sista). Jag har inget att göra med låten mer än att jag älskar den och den får mig att känna mig hemma. Så om den får er att känna er hemma också, om ni helt enkelt bara älskar den eller om ni känner för att göra mig glad, klicka på länken och gilla! https://www.facebook.com/pages/Hedwigs-theme/249177975110534 Tack så mycket! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 apr, 2012 21:24 |
|
Afturelding
Elev |
3 apr, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
gilla
3 apr, 2012 21:33 |
|
arianasnape
Elev |
klart!
4 apr, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Ohh vad roligt! Gillade precis
4 apr, 2012 11:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
4 apr, 2012 11:50 |
|
TheWitch
Elev |
Tack så jättemycket allihopa!
Om det finns fler som älskar Hedwig's theme är det bara att gå in och gilla! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 6 apr, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Gillat.
6 apr, 2012 20:27 |
|
spagetti
Elev |
6 apr, 2012 21:24 |
|
Jossan
Elev |
6 apr, 2012 23:01 |
Forum > Harry Potter > Hedwig's theme på Facebook
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen