Dödsätarna
Forum > Harry Potter > Dödsätarna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angus
Elev |
Jag har tänkt på en sak.. när man läser i böckerna så år man reda på att det var jättesvårt att sätta dit dödsätarna efter Woldemorts försvinnande, eftersom att många hade blivit utsatta för imperius-besvärjelsen.
Spoiler: Tryck här för att visa! Men borde det inte bara vara att kolla på deras armar och se vem som har dödsätarmärket och inte? ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
31 mar, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Det tänkte jag inte på
31 mar, 2012 14:38 |
|
-Patronus-
Elev |
31 mar, 2012 17:00 |
|
klaris00li
Elev |
HATAR DÖDSÄTARNA
[*img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3ts47n7WA1qdqlhzo1_500.gi[*/img] 31 mar, 2012 17:06 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Angus: Jag har tänkt på en sak.. när man läser i böckerna så år man reda på att det var jättesvårt att sätta dit dödsätarna efter Woldemorts försvinnande, eftersom att många hade blivit utsatta för imperius-besvärjelsen. Spoiler: Tryck här för att visa! Men borde det inte bara vara att kolla på deras armar och se vem som har dödsätarmärket och inte? Om de nu inte säger att de blev tvingade till märket under imperius besvärjelsen ![]()
31 mar, 2012 19:37 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Angus: Jag har tänkt på en sak.. när man läser i böckerna så år man reda på att det var jättesvårt att sätta dit dödsätarna efter Woldemorts försvinnande, eftersom att många hade blivit utsatta för imperius-besvärjelsen. Spoiler: Tryck här för att visa! Men borde det inte bara vara att kolla på deras armar och se vem som har dödsätarmärket och inte? Om de nu inte säger att de blev tvingade till märket under imperius besvärjelsen Jaa, det tänkte jag inte på Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
31 mar, 2012 19:42 |
|
Emmasmiley
Elev |
Jag trodde att det bara var voldemorts innersta cirkel som fick märket inbränt!
"So roar, be fearless, and go chase those dreams" - Stana Katic 31 mar, 2012 19:53 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av Emmasmiley: Jag trodde att det bara var voldemorts innersta cirkel som fick märket inbränt! Jaha, så kanske det är! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
31 mar, 2012 20:36 |
|
Nelly1513
Elev |
Alltså, de på ministeriet sa ju inte att Stan var en dödsätare utan att han gav info till dödsätarna. Dessutom ville de göra ett bra intryck och ville låta folk tro att de hade "fångat någon" även om de var oskyldiga! Orättvist tycker jag! >:0
AlexZz and I are friends 4 ever <3
31 mar, 2012 21:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Men...om man först hittar en dödsätare med märket inbränt, sedan ger den veritserarium (stavning! -.-) och får den att berätta vilka som var dödsätare förut? Och om den vet vart någon av dödsätarna gömmer sig får den erkänna det oxå
![]()
31 mar, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen