Harry som tjej
Forum > Harry Potter > Harry som tjej
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
det här kanske är en dum fråga, men hur hade harry sett ut,hetat eller varit om han var en tjej????????????? några förslag???????
![]()
21 mar, 2012 18:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-21 kl. 18:42
|
|
LimeDragon
Elev |
Han skulle väl ha Svart långt rakt hår och såklart gröna ögon.
LimeDragon 21 mar, 2012 18:38 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
21 mar, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Långt tovigt hår.Henryeta är väl annasr ett bra namn?Gröna ögon.Lång.
21 mar, 2012 18:43 |
|
mums
Elev |
23 aug, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
kanske Hilly
23 aug, 2012 16:07 |
|
Mintygirl89
Elev |
Holly Potter kanske. Med svart hår och gröna ögon. Jag tänkte, håret behöver ju inte vara långt för att det rör sig som en tjej. Se Emma Watson till exempel. Hon blev finfin i kortkort frisyr. Så jag tänkte om Harry hade varit en tjej, hade håret inte behövt vara så långt. Kanske det hade varit lättare att visa känslor.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
23 aug, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Svart långt halvlockigt hår, gröna ögon.
23 aug, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag tänker en väldigt smal tjej, med rätt lite former i tidiga tonåren, ganska kort spretigt hår och glasögon såklart. Hår -och ögonfärg ska fortfarande vara desamma! Personligheten med.
23 aug, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Han kunde sett typ likadan ut fast med kvinnliga former xD kanske längre hår också, men det är inget måste :3
23 aug, 2012 18:03 |
Forum > Harry Potter > Harry som tjej
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen