Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker ni någon karaktär i Harry Potter har ett irriterande sätt?
Alltså hur de uppför sig. 23 dec, 2010 23:27 |
|
Ron
Elev |
Älskar verkligen Emma Watson och Hermione men..
Hermione blir ganska förbannade och arg på Ron/andra utan anledining ibland.. Alltså ett exempel i flammande bägaren. Hon överreagerar lite när Ron pratar med henne om Viktor. Även om Ron är lite dum i huvudet då men hon har alltid en tendens att överreagera och bli skit sur.. Dock är det ju en del av den hon är och ingen är perfekt men det stör mig lite.. Annars är det nog inget speciellt. Man kan väl alltid hitta nått man inte gillar hos karaktärerna men som sagt är ingen perfekt och det tycker jag är bra att J.K har fått med. Merry christmas mugglisar btw! We're all wizards, even Ron. 24 dec, 2010 00:24 |
|
Hotissue
Elev |
Haha, tycker alla är lite irriterande då och då.
Minns att jag speciellt störde mig på Hermione i sista boken när hon skulle gråta hela tiden. Noterade det varje gång i princip.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 dec, 2010 02:12 |
|
themarauder
Lärare |
Av någon anledning så irriterar jag mig jättemkt på Amos Diggory i fjärde boken ;O XD
"Jag tycker att det är ganska självklart vem som är den bästa flygaren..." GAH, kan han lämna Harry ifred? xD Cedric(s pappa) suger -.- =) - just like themarauder 24 dec, 2010 05:49 |
|
OliviaGranger
Elev |
Umbridge....
♥ Hagrid♥ 24 dec, 2010 11:39 |
|
Borttagen
|
Umbrige,Skeeter,Lockman,Bellatrix,Lucius.
24 dec, 2010 11:49 |
|
ikka
Elev |
24 dec, 2010 11:57 |
|
Borttagen
|
Jag tycker ibland Hermione kan vara aningen irriterande när hon alltid ska vara miss perfekt, men får ofta höra att jag är sådan så... Jag ska nog inte klaga!
Men Fleur Delacour irriterar jag mig på!!! 24 dec, 2010 21:12 |
|
Piggy
Elev |
Umbridge och Skeeter stör jag mig på, även Lockhart med allt sitt "Jag är så känd och bara så mycket bättre än alla andra". Jag stör mig på Umbridge för hennes idiotiska skratt och hur hon behandlar alla hennes elever. Skeeter för att hon tror att hon kan göra vad som hällst emd hennes lilla snabbcitat penna.
24 dec, 2010 21:39 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Alla dödsätare.. (specielt Bellatrix) Voldie! Umbridge, skeeter och Lockman!
♥ 25 dec, 2010 09:59 |
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen