Resan till HOGWARTS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan till HOGWARTS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
detta är ett rollspel mellan mig och will men någon mer får också vara med bara det inte blir för många
12 mar, 2012 18:18 |
|
will
Elev |
Hej.
12 mar, 2012 18:19 |
|
Elin Lovegood
Elev |
12 mar, 2012 18:20 |
|
will
Elev |
Nu börjar det första kapitlet.
12 mar, 2012 18:20 |
|
Elin Lovegood
Elev |
12 mar, 2012 18:21 |
|
will
Elev |
Vad ska jag börja med då?
12 mar, 2012 18:22 |
|
Elin Lovegood
Elev |
12 mar, 2012 18:24 |
|
will
Elev |
Will hogwarts expresen går om fem minuter skynda dig nu annars missar du den.
Will sprang fort till öpningen till hogwarts expresen.Han vinkade av sin familj fort.När han hitade en ledig kupe kom en söt blond tjej hon frågade om hon fick sitta med Will. Hon satte sig ner mitt i mot honom och sa vilket elevhem hoppas du att du ska komma i? Will tängkte efter och sa sedan Gryffindor och nickade. Den blonda tjejen sa sedan jag vet inte. Jo jag heter Will Even sa han. Hon sa jo jag heter Luna Lovegood. 12 mar, 2012 18:34 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag satt i en kupe långt innan det skulle lämna perrongen. Jag hade alltid kommit försent men nu var jag på tåget en halvtimme innan. jag väntade på att Hermione skulle komma men det var långt kvar så hon kommer väl..
"Ashley!" Hermione kom in i kupen och satte sig mitt emot mig. "Haft en bra sommar?" frågade jag Hermione. "Jadå" vi satt och pratade tills vi kom till perrongen och gick och satte oss i en testralvagn.
12 mar, 2012 21:06 |
|
will
Elev |
Där Will satt. Hej sa han vad gör ni då? Will satt och tänkte på vilka vareler som körde vangnen?
13 mar, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen