Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Thank you!

Forum > Harry Potter > Thank you!

Användare Inlägg
Weasleygirl98
Elev

Avatar


Tack Harry, för att ha hjälpt mig i de svåraste stunderna och för att visa att man aldrig ska ge upp

Tack Hermione för att ha visat att man får vara smart och realistisk, men att man alltid ska sätta sin lojalitet och sitt mod framför sig själv

Tack Ron för att ha visat att man kan se humorn i saker, och att man inte alltid behöver vara i centrum

Tack Ginny för att ha visat mig självsäkerhet och humoristisk, och att man ska vara sig själv i alla lägen

Tack Luna för att du bevisat att det är okej att vara annorlunda och att man får vara i sin egen värld ett tag

Tack Neville för att visat mig att man inte alltid behöver vara bäst på trolldryck och att kämpa till slutet

Tack Dumbledore för att du visat att man ska vara lojal och lita på nästan alla, samt att man ska våga gå sin egen väg

Tack Severus för att ha bevisat att man ska välja mellan rätt och fel, samt att vara modig i alla lägen

Fyll gärna på med era egna tack

Winter is coming...

10 mar, 2012 10:42

Matizze
Elev

Avatar


Tack Sirius för att ha visat att det inte spelar någon roll vad andra tycker så länge som man själv vet sanningen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

10 mar, 2012 11:36

Forum > Harry Potter > Thank you!

Du får inte svara på den här tråden.