Galet förälskad! [SV]
Forum > Fanfiction > Galet förälskad! [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fredrick
Elev |
Titel: Galet förälskad
Språk: Svenska Rating: G Handling: Crabbe hittar sin stora kärlek... Men det blir inte lätt att fånga hennes uppmärksamhet! Efter en kommentar lägger jag in det första kapitlet! Bättre än ni tror! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 3 mar, 2012 18:31 |
|
lynz
Elev |
3 mar, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Låter bra
3 mar, 2012 19:44 |
|
Fredrick
Elev |
Här är kapitlet.
En helt vanlig dag gick Crabbe runt i skolan. Han tänkte på henne. Hennes vackra gråa hår, gröna klädnad, och sitt hårnät som hon brukar ha på sig! Hon var så fantastisk vacker och han ville bara kyssa henne! Han kom till sin lektion, pustandes eftersom han hade fått springa sista biten. ”Crabbe, varför kommer du för sent?” Frågade McGonagall honom. Han rodnade lite och funderade på att svara ”jag tänkte på dig min älskling!” men gjorde det inte, i stället flåsade han bara fram ett ”ööh...” och lektionen började. Crabbe jobbade flitigt medan Goyle putade till honom så att hans saker ramlade ner på marken. ”Crabbe, ditt särbarn! Du får kvarsittning i kväll” Sade McGonagall, eller Minerva som Crabbe brukade säga i sina tankar. Inom Crabbe så kom en explosion av glädje, som en pinjata som gick sönder! Eller en pingvin som hoppade ner i lava! Utåt försökte han dock inte visa sin glädje! Lektionen gick fort och snart var alla lektionen för dagen förbi. Kommentera. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 4 mar, 2012 18:12 |
|
moii
Elev |
4 mar, 2012 18:43 |
|
TheWitch
Elev |
Jag håller med, den var udda men rolig
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 5 mar, 2012 14:33 |
|
Fredrick
Elev |
jag ska göra det. men inte just nu, nu ska jag fokusera på att borsta mina skor jag just skulle påbörja. men jag lägger in kapitlet snart.
tack så mycket föresten. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 5 mar, 2012 14:51 |
|
.:Elise:.
Elev |
6 mar, 2012 06:25 |
|
Fredrick
Elev |
Här är det andra kapitlet.
Crabbe sa åt Draco och Goyle att vänta, för han skulle gå på toa! När han kom till toan och lättade på trycket så började vattnet skvätta på hans rumpa för han bajade så mycket. Det var kladd bajs och han fick torka sig med säker 20 papper. När han väl var klar så gick han ut genom toa dörren. Och då märkte Crabbe att Draco och Goyle inte stod kvar. Han tittade lätt på sin klocka, och såg nu att klockan var halv 9 på kvällen. Det hade tagit 2 timmar. Och då kom han på att han hade missat kvarsittningen. Han sprang till hennes kontor och knackade 15 gånger. Plötsligt öppnades dörren och ut kom Minerva i ett långt grönt nattlinne, och en nattmössa över hennes gråa hår. ”Öh, tjenare... Skulle vi ha kvarsittning eller?” frågade Crabbe. Hon tittade lite konstigt på honom och sa sedan till honom ”Du kom försent unge man, nu ska jag sova” och vände på klacken och gick. Crabbe blev mycket besviken. Han gick tillbaka till slytherins sällskapsrum och försökte leta upp Draco och Goyle. Han hittade dom ingen stans med frågade Blaise var dom var. ”Har du inte hört?! Började Blaise. ”Dom ligger på st mungdos sjukhus, dom stod utanför killarnas toalett på andra våningen, sen hade dom svimmat utav några gaser och dom fick åka till st mungdos och repa sig”. Crabbe tänkte! Hans gaser hade förgiftat sina två bästa vänner, hans bajslukter! Vad skulle han ta sig till? såååå ? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 6 mar, 2012 07:14 |
|
.:Elise:.
Elev |
6 mar, 2012 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen